February 13, 2013

Sesi Fotografi Cover Anis Noryn Aziz

Agak lama meninggalkan blog ini, maklumlah cuti Tahun Baru Cina. Walaupun bercuti banyak perkara yang dibuat untuk menghabiskan masa senggang. Apapun masa kualiti bersama keluarga tetap menjadi keutamaan. Bekerja bekerja juga tetapi anak-anak dan suami adalah tanggungjawab kita sebagai isteri. 
Alhamdulillah, cover Anis yang menampilkan Noryn Aziz penyanyi yang telah bertudung litup sudah pun di 'post' secara meluas di laman FB Majalah Anis. Tentu ramai yang tertanya-tanya bagaimana menghasilkannya? Di sini saya 'share' sedikit foto-foto di belakang tabir sesi fotografi untuk cover Anis kali ini. Apa yang penting untuk dapatkan hasil yang berkualti dan terbaik ialah saling berkerjasama dan hati yang bulat kerana Allah... . 
Noryn pula sangat sempoi orangnya dan sentiasa memberi kerjasama yang terbaik. Walaupun di hujung sesi fotografi hujan rintik sudah mula membasahi bumi, Noryn terus memberi komitmen. Terima kasih Noryn yang kini kelihatan bahagia dengan penghidupannya sekarang. 
Untuk anda, nak tahu apa perkembangan beliau dan apa isu dan komen beliau mengenai facebook dan rahsia rumah tangga, dapatkan Anis April 2013 di pasaran sekarang. 

Suasana penggambaran di Restoran Asmara, Sg. Penchala. 
Wartawan Anis, Noor Hajidah sedang menemu bual Noryn Aziz. 

Sudah puas berposing di meja, beralih pula di hadapan tangga.

Noryn Aziz tersenyum manis. Di belakang pula, Saudara Husin Omar sedang mengambil sudut terbaik untuk promo Anis di YouTube. 

No comments:

Catatan 17.10.2018

Pagi ini saya ada temujanji di Jabatan X-Ray, Hospital Selayang. Alhamdulillah, anakanda Syamil tolong hantarkan saya di si...