October 11, 2012

Kelahiran Yang Ditunggu

Anis isu November 2012. 

Setiap bulan, saat-saat yang ditunggu dan dinantikan oleh warga kerja ANIS ialah kelahiran majalah terbaharu. Lazimnya seminggu selepas ia dihantar cetak, wajah-wajah kami akan tersenyum ceria. Ibarat seorang ibu yang melahirkan anak, setelah bersusah payah mengandungkannya selama sembilan bulan, begitulah juga dengan perasaan kami. Segala susah payah dan penat lelah bersengkang mata dalam merancang isu, menyunting bahan, diikuti proses pruf, seterusnya sehingga ia selesai dicetak, sirna kepenatan hilang begitu sahaja sebaik sahaja ia dipegang dan ditatap.
Dan buat ke sekalian kalinya, rasa bahagia mula menyelinap ke jiwa dan melahirkan suatu semangat baru untuk terus berusaha memberi komitmen yang terbaik untuk keluaran seterusnya. Harapan kami agar mana yang 'baik-baik' dapat dijadikan teladan dan semoga kami yang bekerja di belakang tabir majalah ini turut sama mendapat saham di sana.
Buat pembaca ANIS yang disayangi sekalian, jangan lupa dapatkan isu ANIS November 2012 (Bil. 183) ini yang mengulas topik HATI HIDUP DENGAN ILMU - Rebut 13 Keistimewaan Penuntut Ilmu. Sempena Maal Hijrah 1434H yang bakal tiba. Semoga pertambahan usia kita jalani dengan azam untuk menjadi seorang pencinta ilmu. Selamat membaca.

No comments:

Catatan 17.10.2018

Pagi ini saya ada temujanji di Jabatan X-Ray, Hospital Selayang. Alhamdulillah, anakanda Syamil tolong hantarkan saya di si...