April 06, 2009

Anak sulung GISB



Gembira rasa hati ketika diserah cover buku yang bakal terbit tidak lama lagi. Kira-kiranya ini anak sulung saya di bawah GALERI ILMU SDN BHD. Tapi buku keempat saya selepas sepuluh tahun tidak melahirkan buku. Buku ini hadir bersama tiga beradiknya yang lain di bawah judul Siri Juara Muda.
Tiga siri yang lain iaitu Adik Haziq - Pelukis Berbakat, Adik Danish - Pelakon Iklan Cilik dan Adik Muhammad - Juara Hafiz Muda yang baru-baru ini mendapat anugerah Tokoh Remaja Maulidurrasul 1430H peringkat Kebangsaan dan negeri Selangor.
Untuk makluman Siri Juara Muda ini diterbitkan di bawah Dana Penggerak Industri Buku Negara, Dewan Bahasa Pustaka. Kalau nak dapatkan silalah ke gerai GISB (N0. 81) di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur, yang bakal berlangsung pada 17 hingga 26 April ni. Majlis Pelancaran Buku Dana Penggerak Industri Negara ini akan berlangsung pada jam 2.30 petang 20 April, bertempat di ruang legar/lobi PWTC. Dijangka ia dilancarkan oleh Tan Sri Muhyiddin Yasin. Harap-harap dapat bertemu anda semua di sana...

p/s: Terima kasih buat En Abu dan Anuar, si empunya tangan yang kreatif merekabentuk buku ini. Juga buat Team Jabatan Buku GISB yang diketuai Haji Wan Azmin Wan Dollah, penggerak utama projek Dana Penggerak Industri Buku Negara ini. Moga kita terus sukses bersama membangun agama, bangsa dan negara.

1 comment:

Toko Buku Fatimah az-Zahra said...

Wah, tahniah2! Dalam sibuk2 tu terhasil juga buku sendiri...

Catatan 17.10.2018

Pagi ini saya ada temujanji di Jabatan X-Ray, Hospital Selayang. Alhamdulillah, anakanda Syamil tolong hantarkan saya di si...