September 15, 2014

Reviu Buku di Majalah Asuh


Jutaan terima kasih buat Majalah Asuh kerana memberi ruang untuk reviu buku comel saya ini - Himpunan 40 Kisah Ilmuwan Islam. Moga-moga manfaatnya dapat sampai kepada semua pembaca Asuh yang berada di seluruh tanah air. Moga-moga anak-anak pewaris negara kita terus gemilang bukan saja dengan pencapaian akademik, tetapi gemilang juga dengan kemajuan akhlak dan peribadi.  Bak kisah Ilmuwan Islam yang ditampilkan melalui buku ini.

Terima kasih tidak terhingga juga buat Puan Rina Azlin, Pensyarah UNITEN, Selangor. Beliau merupakan pembaca pertama yang memberi komen mengenai buku ini. 
Wah, tak sangka ya, bukan sahaja bermanfaat untuk anak-anak, tetapi orang-orang dewasa juga membaca dan meminatinya. Malah dalam sembang saya selepas itu, beliau menantikan kemunculan sekuel buku ini. Hmm.... ini suatu motivasi buat si penulis.

Kepada anda yang pernah membaca dan mahu memberi komentar mengenai buku ini, saya mengalu-alukannya dan insya-Allah, ada hadiah misteri menanti anda. Boleh terus PM ke Facebook Himpunan 40 Kisah Ilmuwan Islam. 







No comments:

Catatan 17.10.2018

Pagi ini saya ada temujanji di Jabatan X-Ray, Hospital Selayang. Alhamdulillah, anakanda Syamil tolong hantarkan saya di si...