October 23, 2008

Salam Ukhwah

Selamat datang saya ucapkan untuk teman-teman yang sudi mengunjungi blog saya ini. Tujuan saya menyertai dunia blog ini untuk menjalin ukhwah sesama muslimin muslimat. Selain itu di ruang ini dapat saya menyampaikan misi dan pandangan. Jika ada yang baik moga bertambah kebaikannya pada insan lain.
Kiranya saya ni ketinggalan jugak la dengan blogger-blogger lain yang telah 'advance' meneroka dunia siber ini. Atas nasihat teman-teman akhirnya lahir jugaklah blog saya ini. Banyak sangat nak cerita tapi kali ini saya 'publish' gambar syok sendiri dulu (gambar diambil selepas sesi meniup belon untuk hiasan pentas Majlis Sambutan Aidilfitri Galeri Ilmu Sdn Bhd dan Munsyid di Kota Damansara baru-baru ini). Untuk yang tak tahu inilah tenaga-tenaga yang tiup belon sampai terlentok penat hari itu. Heh...Heh... saja je. Nak tahu pasal cerita raya yang menggemparkan tu tunggulah majalah Anis Disember 2008 ni. Ok!

No comments:

Catatan 17.10.2018

Pagi ini saya ada temujanji di Jabatan X-Ray, Hospital Selayang. Alhamdulillah, anakanda Syamil tolong hantarkan saya di si...